حفاظت از فایل ها و پوشه های شخصی
 
همه چیز در مورد کامپیوتر

حفاظت از فایل ها و پوشه های شخصی

برای حفاظت از فایل ها و پوشه های شخصی خود باید مجوز دسترسی به آن ها را تغییر دهید، پس در ابتدا فایل و پوشه مورد نظر خود را انتخاب کنید، حال روی فایل یا پوشه مذکور کلیک راست و گزینه «properties» را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود، روی زبانه «security» بروید تا بتوانید کاربران مختلف سیستم و نوع مجوز دسترسی آن ها را مشاهده کنید. از بخش «Group or user names» گزینه «Administrators» را انتخاب و سپس روی گزینه «edit» کلیک کنید؛ در این بخش می توانید به غیر از «Administrators» مجوز کاربران دیگر را ویرایش کنید. پنجره دیگری برایتان باز می شود که دوباره باید نام کاربر را که در اینجا «Administrators» است، انتخاب کنیدو سپس در ناحیه «Permissions for Administrators» از مجوزهای لازم برای دسترسی جلوگیری کنید. اگر می خواهید از همه مجوزهای دسترسی جلوگیری کنید گزینه «deny» را در مقابل «full control» علامت دار کنید و سپس روی دکمه «OK» کلیک کنید( برای بازگرداندن مجوزها به حالت قبلی کافی است تیک گزینه های قسمت «deny» را بردارید.) در آخر پیغامی مبنی بر این که به کاربران ۲ گروه مجوزهای متفاوت داده اید، به نمایش گذاشته می شود که برای تایید باید روی «yes» و در آخر «OK» کلیک کنید. حال اگر کاربران دیگر بخواهند پوشه یا فایل مذکور را باز کنند با پیغامی مبنی بر این که «شما مجوز دسترسی به آن را ندارید» مواجه خواهند شد. البته کاربران دیگر هم می توانند با تغییر بخش «Security» دسترسی به مجوزها را تغییر دهند! برای جلوگیری از این کار باید زبانه «Security» را غیرفعال کنید. برای این کار با نگه داشتن کلید ترکیبی «Win+R» ابتدا Run را اجرا و عبارت «gpedit.msc» را تایپ کنید و کلید «enter» را فشار دهید و سپس مسیر زیر را دنبال کنید:
User Configuration>Administrative Templates> Windows Components> Windows Explorer
حال از سمت راست روی گزینه «Remove Security tab» کلیک راست و «Properties» را انتخاب کنید. از پنجره باز شده «Disabled» و یا «Not Configured» سپس OKرا انتخاب کنید. حال اگر به «Properties» پوشه و یا فایل ها بروید خواهید دید که زبانه «security» حذف شده است. برای بازیابی این زبانه تنها کافی است مسیر بالا را دنبال کنید و «Disabled» یا «Not Configured» را به «Enabled» تغییر دهید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 21:15
mohammad

درباره وبلاگ


محمد 09363016631 boybad190@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ##همه چیز در مورد کامپیوتر## و آدرس mdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 70797
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



ارتباط با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تقويم

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


تعبیر خواب آنلاین

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Online User